AzFaMierul


2014 is Coming!!
Monday, December 30, 2013, 11:51 AM ϟ 0 Babbling


Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang..

Assalamualaikum.. 2014 is Coming!
Happy New Year !!!

It quite funny because The Mayan predicted the world end on December last year. But look..I still alive..thanks to Allah S.W.T..So for the upcoming years.. we have to get ready for 'Hari Kiamat'...B'cause it can happen in a split second...

Tanda Tanda sebelum kiamat sudah banyak yang berlaku..Contoh baru baru ni aku ade baca pasal ade astronomers kata yang kemungkinan untuk matahari terbit dari barat ialah 'Mungkin'.. gugur jantung aku bila bahagian tu.. terus aku teringat yang ade orang kata.. "Kalau matahari dh terbit dari barat..pintu taubat dh tertutup.." so..aku rasa insaf la jugak buat mase nih...

Okay done with that long mukadimah...

Hahaha..yes that only a mukadimah .Thun baru tiba.. It a year,a week,a day, an hour,a minute and a second near to the death..congrate..
Sarcatic enough? Hahaha ..well I'm a sarscarmer xp Don't mad ..just a remider from me #SelfNote

So amacam cuti setakat nih..best..happening so citekan kat aku kay.. So here is my WeChat ID : azfamierul

Cakap pasal ID we chat..ID ni jugak aku pakai untuk username Instagram..so there is a girl wish me for my birthday..and guest what..she call me 'Mierul' . Waaawww..nampak sangat tk kenal aku.. Kalau budak sekolah lain aku paham la..Ini.budak kelas sebelah jer...hri hri jumpa..Agaknya dia ingat ID tu nama aku kot. Bgi sape yg tak tau apa Azfa Mierul tu..Azfa Mierul is a combination of 'Az''rul' 'Fa'h'mie'. Btw thanks for wishing me ..May Allah Bless You Dear..hahahaha.. I'm not gonna mention her name here..go check at my IG..opss.. I just give a clue.. 'her'. Hahaha

So for next year I'm wishing for good healty body..have 'restu' from my my parent for my relay. 'Restu' from all my teacher..Because next year is SPM.. I'm one of the Victim from #Batch97..But after that is the most important test in my life..
' THE REAL LIFE '

So what your 'Azam' for 2014?
 Well..my Azam for 2014 is at least have 5 A in SPM..tak kesah  A+ / A / A- ..At least I can qualify to further my studies at oversea..

After achieve your Azam?

My dream after I achieve my dream is to studies in Multimedia courses at Australia or England..Dekat Malaysia pun okay dh.. Sekurang kurangnya aku nk lah gengam segulung ijazah..aku nk Mak aku ade mase aku ambik ijazah tu....
Mak aku nk aku kerja kerajaan..mudah sikit katanya..x kesah lah kerajaan mana pun..

Okay.. apa apa pun aku dh boleh bawak motor..huhuhu..dh ade lesen lah kata kn..dh boleh pergi sekolah naik motor capuk aku..berangan punya berangan akhirnya tercapai.Mcm tak percaya markah ujian computer salah dua jer...48/50.
Daebaakksss... Keluar jer dri MyEG..mk aku ckp "terer jugak kau ye..ingat nk kena ulang dua tiga kali..jimat duit aku" #Deep

Hahahaha..

So..
I would like to wish all of you readers Happy New Year and....yeah..to all Chinesse all over the world (betul x eja) .. I would like to say Gong Xi Fa Cai..angpau lai lai meyhh...

Pens Off..

new past
Find Me At Others Social Network.Stay Connect to me >.<
Facebook.Twitter
.
Instagram.
Youtube



. [ Back To The Post ] .