AzFaMierul


What 2013 did to me
Saturday, December 21, 2013, 2:21 PM ϟ 0 Babbling


Fuhh..
*tarik nafas*

Testing Testing!! 1 2 3 1 2 3 Testing!
Assalamualaikum... semua.. Alhamdullilah..1 December 2013 genap lah hri jadi aku yang ker 16.. Dh tua dh..

*batuk*

*Sekali lagi*

Assalamualaikum semua..Terima kasih kerana singgah ker belog saya yg x berape nk canggih mcm orang lain tu...saya punya kira boleh lah...suka x lgu nih..lgu apa..suara minions ni lah..x suka boleh pause..hehehehe..

Sebenarnya tak de idea langsung apa benda yang aku nk post kali ni..tpi tangan duk gatal duk taip blogger..sikit sikit ter-taip blogger..*gedik* jadi kali ni aku nk cerita aku sepanjang tahun 2013 nih

#January-March 2013

Sepanjang tempoh nih..mmg x der yg happening sangat yg berlaku..mana family aku bru nk pulih dri segi ekonomi..campur dgn benda bru untuk di pelajari di sekolah..Subject-subject Sains Tulen bukan benda yang boleh di ambil mudah.
  *fast note*
       -kalau nk ambik sains tulen ni aku cadangkan supaya tumpukan seluruh perhatian korang msa dlam kelas..x dpt or x paham sila tanya..problem student zaman sekarang ialah apabila rmai yang 'malu' nk bertanya..lgy satu hal ialah takut nk bertanya..tkut kene gelak dgn kawan kawan lain..lgi satu sebab takut kene marah dgn cikgu sbab x paham..cikgu x marah punya..so sila dgar kata abg nih..*cehh abg*

#April-June 2013

So...This is the time where's the time I'm get more busy with kokurikulum..study...tusyen..family and things..And the most benda yang paling akan mengacau tumpuan ialah Che Ei En Tea Ea.. Cinta..Love.. ikut pengalaman aku sendiri lah..mana aku nk jaga perasan pihak di sebelah sana..so apa yg aku silap disini ialah..pengurusan masa..Time management *betul ke eja* ni penting sangat..so buat la apa yg patut ye..sebab pertengahan thun ni lgy mencabar..

#July-September 2013
Masuk jer penggal ker tiga thun ni..aku get more stress with all the thing..so stress management ialah perkara yg patut di kuasai oleh uollsss...
Okay..aku rasa sedih pulak nk cerita balik pasal ni..tpi untuk korang aku ceritakn jugak..
So in August this year..I was supposed to be the anniversary couple with Ain .. But somewhere in May.. aku clash of the titan dgn dia..tk boleh teruskan rasenya..aku terlampau tertekan dengan sekeliling..so aku tk nk seksa dia..aku terpaksa lepaskan dia..So now its all clear..less pressure on me.. move to the next chapter..
In August also where my family  and I have been left by late Arwah Nenek from my mom side.. She died on the 3rd of Syawal.. 10.8.13. What make it more sad for our family is where the date is similar to my late Arwah Tok Wan from my dad side..it so .. tragic for me
*lap air mata jap* *sory*
Walaupun aku tak berapa rapat dengan dia..tpi aku tetap sedih untuk kehilangan seorang nenek..aku yg tolong bawak dia sampai ker tanah perkuburan .aku yang tolong gali liang lahad..aku yang tolong kambus balik..aku yg baca yassin...
Aku nk berhenti pasal ni kat sini..pengajarannya ialah..sentiasa ingat lah kita pada kematian kerana ia hadir tanpa di duga..

*rehatkan tangan sekejap*
*tarik nafas dlam dlam*

#October-December 2013
Okay..lepas aku rilek tenang..aku jdi terlalu terlalu rilek...mcm dh tak de tanggung jawab lain..jdi aku nk bgi #noteself sikit kat korang...yg rilek smpai ke tahap terlalu selesa sangat..so feel free your mind of the things that affect you..kay? Okay!

So November thun amat busy untuk aku catch up balik subject yang aku lost..tpi dugaan buat aku..subject kimia aku jadi tak paham langsung..aku tk tau la apa dosa aku dengan cikgu kimia aku..Time aku nk study kimia dgn tekun dia dpt gi buat Haji..alhamdullilah lah buat cikgu...tpi untuk aku..its a disaster..


Sulit                         SECTION A                        135/2

a) i) Give a hypothesis for your statement above.
         {2 Marks }
       
        This is because when the less time teacher in the class the more malas the student

 a)ii) Can the hypothesis be accepted? {1 Mark}

That is what happen to me.. to much lazy time...
So the hypothesis is acceptable


Sulit                                  60                 Lihat Sebelah


The biggest moment for now is Working..Real Paid work..sebelum ni just untuk fun fun..but this time is a real deal job..high paid payment for me..Jual kasut sekolah jer sebenarnya..tpi..penat nk melayan pelangan...

So that is my 12 month in a post Secara jujurnya..aku rase thun ni amat pantas masa berlalu..sangat pantas..pejam celik pejam celik tahun depan SPM! So start the countdown . A year left for the 1997 's batch.. After this New Year aku akan tulis lgy post kalau ade masa..

Assalamualaikum


new past
Find Me At Others Social Network.Stay Connect to me >.<
Facebook.Twitter
.
Instagram.
Youtube



. [ Back To The Post ] .